onsdag 23. juni 2010

Vet jeg er litt dårlig på å oppdatere bloggen så nå har jeg bestemt meg for å skjerpe meg.

Så noe oppdatering av hva som skjer med byggeprosjektet skal dere få nå:

Fikk godkjenning av kommunen sist uke så da kan snekkerne begynne i slutten av juni, utrolig deilig at alt endelig er i orden. Jeg kan også roe ned de som ble litt bekymret over campingvogn ideen vår, for vi har fått leie et hus. Så bedre en dette kan det ikke bli.

Mange valg er også måtte tas sånn som: Kjøkken, lister, dører, vinduer, kledning, trapp og mye mer. Vi har valgt kjøkken fra Lidhults noe som vi er veldig fornøyde med. Kommer til å legge ut noen bilder om dette senere.

Mye riving i huset har det også vært siden sist, så her er det noen bilder. Må sies at det er Runar som står for den meste av rivingen, utrolig effektiv er han også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn komentarer her